9 Nisan 2013 Salı

Vodafone - The Kiss

Çok jenerik ve daha öncesinde bir çok markanın tükettiği "Yıllar Boyunca" kafası reklam tekniğini Grey Londra ekibi Vodafone için kullanmış. Filmin yönetmeni  Frederic Planchon.
Produksiyon kalitesi oldukça yüksek, film müziği mükemmel olan bir iş çıkmış sonunda. Payoff cümlesi o kadar kuvvetli ki ister istemez düşündürüyor. Her ne kadar filmdeki gibi bir tutkuya ve bağlılığa inanmasam da acaba böyle olanlar var mıdır diye sorguluyorsun:)
Zamanımızın kaçınılmaz hastalığı; çabuk sıkılma, inat, tüketim çılgınlığı, anı yaşayamama gibi türetilebilecek bir çok davranış biçimi hepimize virüs gibi bulaşmış durumda. Birbirine dokunmak bile yetiyor bu virüsü karşındakine aktarmaya. Bu hastalıktan nasibini almamış kişiler filmdeki kahramanlar gibi oluyor anlaşılan. Birbirinden hiç sıkılmadan yıllar boyunca tutku seviyesini en üst seviyede tutmuş insan modeli.
"Good Things Should Last Forever"