1 Nisan 2013 Pazartesi

Spotify

Uzun zamandır bu kadar iyi insight yakalayan bir kampanya görmemiştim. Özellikle hiç beklenmedik bir markanın farklı bir şekilde kendini ifade etmesi beni çok etkiledi. Spotify günümüzde, alışık olduğumuz tüm benzer markaların yaptığı basit ve benzer iletişim tonunu kırarak bambaşka şekilde anlatıyor verdiği hizmeti. Her ne kadar Grooveshark kullanıcısı olsamda sırf iletişimi yüzünden kalıplaşmış alışkanlığımı kırıp deneyeceğim.

Müzik herkes için farklı bir kavram. İçini nasıl doldurduğumuz, nasıl algıladığımız hatta kendimizi nasıl dışa vurduğumuzu temsil eden dopdolu bir kavram. Müzikle dolup taşan insanlar her notaya farklı anlamlar katabilir ve belkide aslında tek özgür olduğumuz andır sevdiğin şarkıları dinlemek veya duymaktan nefret etsende tınısı hiç gitmeyen melodiler arasında kaybolmak.

Spotify, alışıla gelmiş iletişim tonunu kırarak ters bir duruş sergilemiş ve müzik kelimesinin altını doldurmak için belli bir filozofiyi sahiplenmiş. Kendi manifestosunu sağlam bir şekilde ortaya koymuş!!


Music has the power to transport you to another time and place -



Favorite