Aynı zamanda yeni trend olan büyük fontlar ile ekranı kaplayan metin kullanımlarını da atlamamak lazım. Bu kampanyanın devamını saplamak için kullanılan #bimilyonneden hashtagi şimdiden çok büyük ilgi görmeye başladı bile...
Edit: Kampanya için özel hazırlanmış web sitesini ziyaret edebilirsiniz..
“Ülkemizde
#bimilyonneden ile iletişimine yoğun bir şekilde devam eden Coca-Cola, Amerika’da ise
#capshoes ile güzel bir kampanya başlattı. Cola şişelerinin kapaklarını ve yaratıcılığı
kullanarak hazırlanan bu güzel videonun sonunda kullanıcılarda gene Cola
kapaklarını ve yaratıcılıklarını kullanarak kendi videolarını buraya paylaşıp Live Nation Konser
etkinliğinde sahne alma şansı yakalayabilir. Tüketici etkileşimi, on/offline
mecraların kullanımı ve viralite açısından gerçekten Coca Cola’ya yakışır
seviyede.”