Honda, daha öncesinde "Sparks" adlı reklamıyla çok etkilemişti. Bu filmde Honda, ilk filmdeki mükemmel dış sesi koruyarak aynı görsel kodları kullanmış. Özellikle, "Chromebook" ile ilgili haberde belirttiğim gibi yeni trend olan büyük font ile yazılmış tam ekranı kaplayan metin kullanımı göze çarpıyor.
Tekdüze yaşadığımız hayatımıza karşı bir ayaklanma hissiyatı yaratan bu filmde kahramanımız ; kiremit renkli aracın içinde evine yaklaştığını görüyoruz. Tüm gün ofise hapsedilmiş evcil hayvanlar veya modern köleler olduğumuzun farkına vardığımız anlardaki bıkkın ruh halini sergiliyor kahramanımız. Daha sonrasında sıkıcı evinin parçalandığını ve bilinmeyene doğru yol açan büyük bir kara delik haline geldiğini görüyoruz. Kahraman artık zamanı geldi önüme bir "şans" yolu açıldı bunu değerlendirmeliyim der ve serüvene başlar. Bakalım bir sonraki filminde devamı gelecek mi? :P Kampanya web sitesi hiç fena değil...